martes, 10 de septiembre de 2013

Cap a les Terres de l’Ebre

Si cap problema d’última hora no m’ho impedeix, aniré aquest dimecres a les Terres de l’Ebre. En concret, seré a l’Aldea, al tram 62. En principi, no participaré a la Via Catalana –tot i que m’hi he apuntat- ja que m’estimo més fer fotos i/o un petit vídeo. Només m’hi enganxaré si hi hagués poca gent. Per mi, traslladar-me al sud no ha estat senzill.


Si no hagués pogut anar al sud, m’hauria quedat a Barcelona a enregistrar i fotografiar diferents trams, però volia viatjar a les Terres de l’Ebre perquè allà se suposa que haurà més perill de trencament i a on segurament anirà quelcom mitjà de l’Estat. En fi, que volia conèixer per mi mateix l’ambient en aquelles contrades. Espero poder explicar-vos les meves impressions aviat. Continuo pensant que Catalunya "només" compta amb la pressió social per independitzar-se.

____________________________________________________________________

Podeu seguir-me si us agrada el bloc al Facebook, a Twitter, a Linkedin, a Google Plus i a Pinterest. Naturalment, us convido a compartir qualsevol entrada que us agradi a les vostres xarxes i contactes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario