sábado, 2 de febrero de 2013

#Tornem1F, unes poques fotografies d’ahir a la plaça de Sant Jaume

Arran dels suposats casos de corrupció a la cúpula del PP, un grup de manifestants va protestar aquest divendres a les portes de la Generalitat, que estava protegida per un cordó dels Mossos d'Esquadra.

La protesta va desembocar en una assemblea en què es va decidir aixecar una acampada i perllongar-la durant aquest dissabte i diumenge. Per aquesta tarda està prevista una marxa des de Plaça Catalunya fins a la seu del PP, al carrer Urgell.

A la nit, Acampada Barcelona va desaprovar que hi hagués massa crítiques i denúncies fetes des de casa a través de les xarxes socials i no hi hagués prou gent al carrer. És allò de què internet mobilitza però també desmobilitza: “Desde el sofá no se arregla ná”, que deien en una altra ocasió.

Deu fotografies d’ahir a la plaça de Sant Jaume:
 

2 comentarios:

  1. Para una vez que protestáis contra la corrupción, no lo hacéis contra la de Convergencia, ni contra la de Unió, ni contra la del PSC. No, lo hacéis contra la del PP, que jamás ha tocado bola en Cataluña. ¡Si es que sois unos cachondos!

    ResponderEliminar
  2. Considero más bien que lo del PP ha sido un desencadenante, pero el cansancio y frustración por los continúos casos de corrupción proviene de lejos y de muchos partidos. En todo caso, si se confirmara este último caso, para mí sería mucho más grave que el resto, al estar implicada buena parte de la cúpula de los populares.

    ResponderEliminar