jueves, 30 de mayo de 2013

Oriol Junqueras, president d’ERC: “Allò que fa vinculant qualsevol referèndum és el seu resultat”

El president d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC), Oriol Junqueras, va protagonitzar aquest dimecres 29 de maig un acte als Lluïsos d’Horta, a Barcelona, titulat: "La independència és la nostra oportunitat". La sala dels Lluïsos va quedar petita, ja que als laterals hi havia gent dempeus. Amb més temps, potser faré un resum audiovisual del que va dir Junqueras al públic. Però sí que penjaré en tot que pugui el vídeo de Lolo Calero, extremeny, veí de Sant Vicenç i independentista, que va presentar el protagonista de la tarda, és a dir, a Oriol Junqueras.

Tanmateix, en aquest post penjo un altre vídeo. En ell, vaig poder fer-li tres preguntes al president d’ERC.


Va costar-me estona preguntar-li, ja que molta gent el volia saludar i, a més, just després de l’acte havia de reunir-se amb les associacions del barri d’Horta de Barcelona. Ja a la platea –quan el líder dels republicans estava envoltat de gent- vaig demanar-li si li podia fer tres o quatre preguntes, i em va respondre que quan es buidés una mica la sala, però que només una -o una i mitja (sic)- perquè havia de parlar amb les esmentades associacions.

Vaig esperar una estona. I quan se l’enduien, li vaig fer memòria, i aleshores, amb molt poc temps i unes condicions pobres per la meva càmera (massa so ambient i llum deficient), vaig optar per una pregunta (la primera que surt al vídeo), però vaig aconseguir que em respongués dues més. Amb tot, no va poder ser una entrevista -ja us dic- només tres preguntes sense possibilitat d’intentar extreure-li més suc. De totes maneres, estic content perquè vaig demanar-li tres qüestions, quan ja em semblava que no podria.

                                                                                      ***
A l'etiqueta independència surten tots els posts que he publicat sobre aquest tema. Ja sabeu, a més, que si us agrada el blog:
  1. us podeu subscriure escrivint el vostre mail a dalt de tot de la columna de la dreta,
  2. podeu prémer el botó "Me gusta" de la pàgina horizonteFBT a facebook o seguir-me al twitter,
  3. podeu compartir a les vostres xarxes socials o via mails els continguts o el blog,
  4. i per suposat podeu comentar.
  5. a més a més, tot just ha sortit el meu llibre Pajas Mentales a una plataforma de crowdfunding, i desitjaria molt el vostre suport i difusió.
Tot plegat, m'ajuda molt a tirar endavant. Gràcies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario